Ponekad je jedini način za rješavanje problema 'smrzavanja' pametnog telefona ili tableta, napraviti reset. I to onaj tvornički
Koliko god neki uređaj bio vrhunski napravljen, činjenica je da ga je ipak napravio čovjek i da se greške događaju.
Vlasnici pametnih telefona vjerojatno su se barem jednom susreli sa situacijom u kojoj im se telefon 'smrznuo' i odbio reagirati.
Kod uređaja kod kojih se može otvoriti kućište, najjednostavniji način za resetiranje je jednostavnim vađenjem baterije na nekoliko trenutaka i potom vraćanjem natrag.
Kod uređaja koji imaju zatvoreno kućište koje se ne može otvoriti postupak je nešto kompliciraniji. Potrebno je istovremeno pritisnuti gumb za paljenje/gašenje i gumb za glasnoću te ga držati desetak sekundi. Da se uređaj resetirao, znat ćete kad se na ekranu pojavi logo proizvođača, a neki će uređaji i zavibrirati.
No što kada 'smrzavanje' postane svakodnevna pojava, a pametni telefon sve češće morate vraćati u život?
TechHive preporučuje da na svom Androidu napravite povratak na tvorničke postavke odnosno tvornički reset. Iako ćete na taj način izgubiti sve aplikacije i podatke pohranjene na telefonu, ujedno biste mogli 'popraviti' ono što uzrokuje 'smrzavanje' uređaja.
Tvornički reset može potrajati između pet i 10 minuta pa je prije početka potrebno napraviti neke pripremne radnje.
Provjerite je li vam baterija napunjena ili priključite uređaj na punjač kako biste bili sigurni da reset neće biti zaustavljen u pola.
Napravite sigurnosnu kopiju svih podataka koje ne želite izgubiti. U načelu, tvornički reset neće utjecati na podatke koje imate spremljene na memorijskoj kartici, ali sve što imate pohranjeno u memoriji uređaja bit će izbrisano.
Stoga, ako uređaj već ima neku aplikaciju za izradu sigurnosne kopije, iskoristite je i na sigurno pohranite svoje postavke, kontakte i e-mailove.
Problem 'smrzavanja' trebao bi biti riješen, a ako se ponovno pojavi, možda je vrijeme da posjetite servis.
274059,287158,285925,275175