Kampanja je vezana uz donacijski program Generacija NOW koji se već četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih, provodi u cilju pripremanja mladih za poslove budućnosti
Hrvatski Telekom je lansirao 360 kampanju kojom se pozicionira kao kompanija koja mladima otvara jednaku mogućnost za STEM obrazovanje u Hrvatskoj – bez obzira u kojem dijelu Hrvatske žive, jesu li djevojčice ili dječaci, odlikaši ili učenici s prosječnim ocjenama, donosi portal Media Marketing.
Otvaranjem prilika za STEM obrazovanje na području cijele Hrvatske, HT priprema djecu za poslove budućnosti i pozicionira ih kao prave uzore Svijeta boljih mogućnosti.
Kampanja je vezana uz donacijski program Generacija NOW koji se već četvrtu godinu zaredom, u suradnji s Institutom za razvoj i inovativnost mladih, provodi u cilju pripremanja mladih za poslove budućnosti. Radi se o društveno-odgovornom edukativnom programu na koji su u Hrvatskom Telekomu izrazito ponosni i koji će ove godine rezultirati i prvim STEM kurikulom u Hrvatskoj.
Sadržaj kampanje predstavlja izuzetno kreativne školarce, polaznike Generacija NOW programa, koji svojim stavovima, pogledima na svijet i uspjesima ruše predrasude koje su duboko ukorijenjene u hrvatskom društvu, a vezane su uz bavljenje STEM-om. Zajedno s njihovim roditeljima i mentorima, uvode nas u svijet boljih mogućnosti, u kojem već danas koriste prilike najnovije tehnologije kako bi mijenjali okruženje u kojem žive na bolje, i pomogli svojim najdražima i zajednici da kvalitetnije žive.
Sadržaj kampanje HT komunicira kroz nekoliko content formata: dokumentarni film, native kampanju, online kampanju PR kampanju, o čemu više možete pročitati na linku.