Smisao elitnog motorsport natjecanja, osim bildanja imidža, jest kontinuirano usavršavanje tehnologija te njihovog postupnog komercijaliziranja u svrhu ostvarivanja profita
Ne treba stoga čuditi što su se ljubitelji vožnje na dva kotača raspametili kada je Kawasaki izbacio Ninju H2R. S čak 300 KS, oklopom od ugljičnih vlakana, slik gumama i nedostatkom pokazivača smjera - H2R praktički jest trkaći motocikl za smrtnike.
Budući da ga nije moguće homologirati za cestovnu uporabu, Japanci su nam obećali i civiliziraniju, oslabljeniju izvedbu H2. Doduše, treba priznati da su očekivanja bila veća.
Jednolitreni četverocilindraš pomoću centrifugalnog kompresora sada istiskuje 197 KS, a za izmjenu brzina zadužen je 'dog ring' odnosno takozvani bešavni mjenjač. Ninja H2 zadržao je rešetkasti okvir, no mora se nositi s čak 237 kg. Da stvar bude gora, Kawasaki je zapaprio i cijenu.
25.000 eura!
H2 će morati biti izvanserijski dobar da opravda ovako visoku cijenu, posebice kad se u obzir uzme to da, barem na papiru, specifikacijama ne bježi previše 9.000 eura jeftinijem Ninji ZX-10R.
Što vi mislite?