Na putu prema električnoj budućnosti neminovno je to da će se automobilska industrija neko vrijeme zadržati na hibridnom polukoraku
Motor s unutarnjim izgaranjem još nije rekao posljednju riječ, a zasad se razvojni smjer grana u dva, potencijalno tri smjera.
Neki proizvođači zagovaraju uparivanje elektromotora s benzincima, neki s dizelašima dok treći vjeruju da je moguće potpuno izbaciti elektromotor i baterije te koristiti pneumatski pogonski sklop na komprimirani zrak.
KIA se, poput Volva, odlučila za dizelsko-električnu izvedbu, a svoju tehnologiju, o kojoj ne otkriva gotovo nikakve detalje, predstavit će nam u obliku Optime-T Hybrida na ovotjednom autosalonu u Parizu.
Poznato nam je tek da se pod poklopcem nalazi 1,7-litreni dizelaš koji umjesto klasičnog turbopunjača koristi električnu turbinu. Navodno ovakva arhitektura osigurava Optimi 20 posto više snage uz dvadeset posto nižu potrošnju.
Automobil je trenutno u konceptnoj fazi te prije svega služi kao ogledni primjer tehnologije, no neminovno je to da ćemo ga prije nego kasnije vidjeti u serijskom ruhu.