Tri godine nakon što su nam pokazali koncept kupea s petero vrata - GT, Korejci su potvrdili da će automobil i proizvesti
To znači da će, nakon relativno neuspješnog ulaska u takozvani premium segment s K900, KIA pokušati nasrtaj na još višu klasu - onu kojom vladaju Audi A7, BMW serija 6 Gran Coupe, Mercedes CLS, Porsche Panamera i Maserati Quattroporte.
Edmunds piše kako bi serijski automobil trebao pokretati 3.3-litreni benzinski turbopunjeni V6 koji bi 400 Ks preusmjeravao na stražnje kotače putem automatskog mjenjača s osam stupnjeva prijenosa.
Kakve šanse KIA ima u nadasve luksuznom segmentu možda ponajbolje znaju Japanci - Toyota i Nissan.
Dosadašnja iskustva pokazuju da kupci ove klase automobila izuzetno mnogo drže do marke vozila. Toyota je zbog toga stvorila Lexus, a Nissan Infiniti. Istom politikom nedavno se poveo i Citroen lansirajući zasebnu marku DS.
Šanse da KIA, pod vlastitim brendom, uspije s GT-om preoteti europskim proizvođačima značajniji udio na ionako malenom tržištu veoma su sitne, no ne i nepostojeće.
Što vi mislite?