Ovu djelatnost u Hrvatskoj su zaposjele žene, a najviše su prisutne na Instagramu i Facebooku
U istraživanju koje je u listopadu ove godine provela agencija Dialog komunikacije je sudjelovao 171 aktivni bloger. Većinu ispitanika čine žene (90,6%) koje žive u Središnjoj Hrvatskoj, imaju između 25 i 35 godina i visoko su obrazovane (42,7 posto).
Iako svoj blog i dalje smatraju hobijem, u odnosu na prošlu godinu veći broj blogerica od njega zarađuje, a najviše su prisutne na Facebooku i Instagramu, čija upotreba je u porastu. Iako su video, kao i prošle godine, istaknule kao trend, još uvijek se većina blogerica ne bavi video produkcijom. Većina ih mjesečno zarađuje između 3.500 i 5.500 kuna.
Ispitanice su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6 posto) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1%). Najzastupljenije kategorije su ljepota (31 posto), gastro (17 posto), moda (10,5 posto) i putovanja (6,4 posto).
Velika većina blogerica surađuje s brendovima (77,8 posto), a suradnja uključuje kompenzaciju u novcu ili proizvodu/robi/usluzi.
Kao top trendove istakule su javljanja 'uživo', video i Instagram story. Brendovima su poručile da očekuju više plaćenih suradnji, više poštovanja prema blogerskoj profesiji i otvaranje prema novim suradnjama i novim idejama.