Korisnička podrška iznimno je važan element odnosa s kupcima i ako se u nju ulaže, može povećati njihovo zadovoljstvo i donijeti još bolje prodajne rezultate
Da biste razgovarali s korisničkom službom, prije ste morali otići osobno na šalter, čekati u redu i izgubiti puno vremena. Moderne tehnologije omogućile su puno efikasnije upravljanje odnosima s korisnicima i pružanje kvalitetnije korisničke podrške uz pomoć aplikacija.
CRM aplikacije, ili u prijevodu upravljanje odnosima s korisnicima pomoću aplikacija, omogućuju praktično upravljanje odnosima s korisnicima bazirano na webu ili cloudu. Kupci jednostavno vole kada ih prodavači poznaju, a uz CRM alate možete pratiti interakciju s korisnicima, vidjeti s kojim su se problemima već susreli, personalizirati odgovor i na taj način unaprijediti korisničku uslugu.
- na uloženih jedan dolar u CRM ostvaruje se povrat od 5,60 dolara
- prije šest godina 12 posto kompanija je koristilo CRM u oblaku, a danas čak 87 posto
- više od 60 posto korisnika komunicira s brendovima putem društvenih mreža
- 78 posto korisnika odustaje od narudžbe zbog loše podrške tijekom kupnje
- šanse za prodaju novom kupcu su 5 - 20 posto, a postojećem 60 - 70 posto
Zbog svega ovoga, trebate raditi na poboljšanju korisničke podrške i graditi bolje odnose s kupcima!
Ostatak savjeta koji će pomoći bilo kojoj korisničkoj podršci možete pročitati preko ovog linka