Odmah po predstavljanju Samsungove nove mobilne perjanice, stigle su i reakcije 'ljutih' konkurenata. Na društvenoj mreži Twitter su se oglasili HTC i Nokia, s ne pretjerano smiješnim marketinškim materijalom. S druge strane, nešto šaljiviji su bili IT novinari
Minijaturni 'PR ratovi' koji se odvijaju mrežom svih mreža ne jenjavaju. Zapravo, čini se kako su svake godine po predstavljanju nove generacije uređaja sve žešći. Ponekad smiješne, a češće potpuno besmislene, iz tabora HTC-a i Nokije su stigle prve 'pošalice':
RT @nokia_uk: Stand out from the crowd! #MWC14 #UNPACKED pic.twitter.com/CN7LznOx5z
— Nokia (@nokia) February 24, 2014
Glavna Twitter adresa posrnulog finskog diva je prenijela poruku njihove adrese iz Ujedinjenog Kraljevstva. S 'live tileom' postavljenim na kalendar koji otkriva Samsung Unpacked događanje, kompanija bi valjda htjela da potrošači odaberu nešto iz linije uređaja Lumia umjesto 'Samesunga', parodiranog imena za južnokorejsku kompaniju kojim se želi reći da otkrivaju 'istu staru stvar'.
U HTC-u smatraju kako će se potrošači koji kupe Galaxy S5 uskoro pokajati zbog svoje odluke, jer 25. ožujka upravo oni otkrivaju nasljednika perjanice HTC One. S obzirom na to da je Samsung otkrio kako će se njihov novi uređaj u prodaji naći tek u travnju, veliko je pitanje o kakvom kajanju bi mogla biti riječ:
#HTCOneUp pic.twitter.com/Nh8q9WPAXp
— HTC (@htc) February 24, 2014
Kolumnistica Wall Street Journala Joanna Stern je bila nešto komičnija, usporedivši dizajn stražnje strane Galaxyja S5 s flasterom:
The Galaxy S5 Gold, or what I call the Galaxy S5 Band-Aid pic.twitter.com/xU5fzvWrvz
— Joanna Stern (@JoannaStern) February 24, 2014