Milenijska generacija želi čitati više od same informacije i o temama koje su izvan politike, sporta i showbusinessa, rekla je glavna urednica news odredišta Express.hr Merita Arslani
Brojni stručnjaci domaće digitalne scene okupili su se na trećem meet-upu 'Digital Takeover' u organizaciji 24sata. Uvodno predavanje održali su članovi uprave Imagine TV-a, Marin Zidar i Borna Segulin.
Navodeći kako online video oglašavanje bilježi godišnji rast od 21,9 posto u odnosu na statično display oglašavanja, predstavnici Imagine TV-a istaknuli su da je takav trend prisutan i među domaćim korisnicima koji sve više konzumiraju online video sadržaje ističući kako brojni portali proizvode premalo vlastitog video sadržaja. Upravo to bio je okidač koji ih je potaknuo na pokretanje platforme putem koje će nuditi i plasirati video sadržaje i oglase na neograničen broj portala i pozicija.
Ustvrdili su kako danas s partnerima imaju doseg do 75 posto hrvatske internet populacije, i to na premium pozicijama, a prisutnim sudionicima predstavili su vlastite formate oglasa unutar online videa kao i primjere kampanja koje su imale izuzetno visok CTR (click-through rate, mjera uspješnosti oglašivačkih kampanja online koja izražava koliko je korisnika kliknulo na neki poveznicu - op.a.).
Urednica portala Express.hr Merita Arslani u predavanju na temu 'Express.hr - portal nove generacije čitatelja' posebno se osvrnula na čitateljsku publiku otkrivajući kako su u relativno kratkom razdoblju uspjeli privući 305.710 jedinstvenih korisnika. Arslani rezultat pripisuje jedinstvenoj uredničkoj politici.
'Uspjeli smo prepoznati kakav sadržaj nedostaje, zašto ga treba imati i kome se obraćamo', istaknula je. Tržištu su ponudili sadržaj koji nedostaje u digitalnom prostoru, točnije kritički intonirane i analitičke tekstove. Od ukupnog broja tema 75 posto sadržaja proizvodi se svaki dan.
Istaknula je i kako se pokazalo da mladi - milenijska generacija - žele čitati nešto više od same informacije te da njihova publika želi znati što više o kulturi, tehnologiji, društvenim fenomenima i ostalim kategorijama koje nisu vezane samo uz politiku, sport i showbusiness.
Ponašanje korisnika pokazalo je da su i komentari drugačiji te da na njihovim analizama, intervjuima i pričama koje objašnjavaju pozadinu raznih vijesti i afera upravo komentari čitatelja proširuju priče dajući im novu dodanu vrijednost.
Izlaganje je zaključeno konstatacijom kako u današnje vrijeme moramo znati kome se obraćamo jer komuniciramo prema generaciji koja će kroz neko skorije vrijeme mijenjati sliku Hrvatske.
Zaključno predavanje održao je Saša Marković, media direktor agencije Starcom MediaVest Hrvatska, koji je na konkretnom primjeru aktualne kampanje prezentirao inovacije unutar klasičnih formata online oglašavanja.
Istaknuo je kako su imali i jedan izazov, spoj lansiranja novoga proizvoda, ali i kampanje koju su imali operateri vezano uz isti proizvod te su trebali kreirati mix launch i performance kampanje. Upravo tu rodila se ideja za kreiranjem novih inovativni format koji će imati wow faktor te su spojili tri vrste bannera (takeover, video i wallpaper) u jedan.
Ovakvim spojem nadmašili su očekivani broj klikova za više od 40 posto, a CTR na ovakvom banneru bio je iznad dva posto. Mobilnom kampanjom klijentu je generirana dodana vrijednost koja je premašila očekivanja za 230 posto, ustvrdio je Marković.