Poslovna društvena mreža LinkedIn priprema alat baziran na umjetnoj inteligenciji, 'AI asistenta', koji bi korisnicima trebao pomoći u traženju poslova, kod prijava za posao, ali i pri istraživanju kulture tvrtke koja ih zanima, kako bi se bolje pripremili za razgovor
Web programer Nima Owji, koji često objavljuje informacije o novim aplikacijama ili značajkama unutar njih koje će tek biti implementirane, podijelio je snimak zaslona AI 'asistenta' na Twitteru.
'Predstavljamo LinkedIn Coacha. Prijavite se za poslove, naučite nove vještine i pronađite više načina da se povežete sa svojom mrežom – sve uz podršku umjetne inteligencije', navodi se na stranici koju je Owji pronašao, a gdje LinkedInov tim predstavlja novi alat, piše Business Insider.
Ondje se nalazi i primjer kako bi AI asistent trebao funkcionirati. Korisnici će mu moći postavlja različita pitanja, primjerice čime se određena tvrtka bavi i kakva je njihova kultura rada.
LinkedIn nije konkretno komentirao razvoj alata Coach. 'Uvijek istražujemo nove načine da poboljšamo iskustvo naših članova na LinkedInu i uskoro ćemo imati više za podijeliti', rekla je kratko predstavnica tvrtke Amanda Purvis.
LinkedIn je već ranije krenuo s testiranjem AI chatbota, namijenjenog pretplatnicima te poslovne društvene mreže, kojima pomaže pri slanju poruka i obavještava ih o oglasima za posao.