NOVI IGRAČ JE KONAČNO STIGAO

Live stream na Youtubeu napokon dostupan i običnim smrtnicima, no ne svima

09.02.2017 u 10:22

Bionic
Reading

Google je konačno odlučio proširiti ponudu streamanja uživo putem YouTubea, ponudivši ga svim tvorcima sadržaja koji imaju više od 10.000 pretplatnika

Mobilno streamanje uživo trenutno je pravi hit, a dva najveća igrača su Facebook i Twitterov Periscope. Nakon dugo čekanja, stigao je i treći natjecatelj: YouTube. Googleova aplikacija za dijeljenje videa podržava streamanje još od ljetos, no ograničila ga je na malu testnu skupinu od pet partnera: The Young Turks, AIB, Platica Polinesia, SacconeJolys i Alexa Wassabija. Sad će ga proširiti ka svim tvorcima sadržaja sa 10.000 pretplatnika što će (prema Googleu) na scenu donjeti nekoliko stotina tisuća novih streamera.

Poput Facebook Livea i Periscopea, izdavači mogu početi streamati unutar aplikacije YouTube. Novi gumb 'Capture' automatski će početi streaming uživo koji će imati sve osobine prosječnog videa na YouTubeu. Google tvrdi da ćemo stream moći pronaći putem tražilice ili preporučenih videa ili plejlista te što je najbolje - zaštićen od neautoriziranog korištenja.

Live streaming on YouTube (ft. Alex Wassabi) Izvor: Društvene mreže / Autor: Alex Wassabi

Nadalje, Google službeno pokreće novu opciju za interakciju koja će pomoći streamerima da zarade na svojim emisijama. Sudeći prema službenoj izjavi 'Super Chat je kao plaćanje sjedala u prvom redu: on omogućuje bilo kojem gledatelju da ustane ispred svih ostalih i odvuče pažnju tvorca sadržaja kupivši poruke u chatu koje su izražene u svjetlim bojama i ostaju istaknute do pet sati u komadu'. Super Chat je dostupan tvorcima sadržaja u više od 20 zemalja (i gledateljima u četrdeset zemalja), a Google obećava da će svi YouTuberi uskoro moći streamati.

YouTube možda malo kasni sa uvođenjem streamanja, no ono što mu pomaže je vrlo jaki brend i velik broj poznatih partnera. Primjera radi, noć izbora koju su prenosili The Young Turks putem YouTubea, Facebooka i Twittera skupila je preko 4.5 milijuna hitova tijekom emitiranja. YouTube je bio najjači od svih izvora sa oko tri milijuna gledatelja.