Superpopularna aplikacija za čavrljanje uskoro bi mogla uvesti videoreklame koje se automatski pokreću, no na sreću - još se radi samo o pokusu
Facebook nikako da se zasiti reklama. Nakon što su nam zatrpali News Feed, stručnjaci iz najpoznatije društvene mreže na svijetu okomili su se i na svoj popularni app za čavrljanje - Facebook Messenger. Prema najnovijem izvješću, trenutno se testira nova metoda reklamiranja koja autoplay reklamne videe pokreće unutar same aplikacije.
Ovo znači da ćemo, ako Facebook da zeleno svjetlo, pored liste prijatelja i otvorenih razgovora imati i videoreklame - jedan od Facebookovih najunosnijih reklaminih pothvata (puno profitabilnijeg od 'statičnih' reklama).
U NEKOLIKO KLIKOVA
Ne želite da vas Facebook prati? Evo kako ga spriječiti
Sudeći prema Facebookovoj zaradi u prvom kvartalu 2018., čak 98,6 posto njihove zarade stiže iz reklama, zaradivši im 11,8 milijardi dolara u nešto manje od tri mjeseca.
Probno razdoblje za novu značajku počelo je ovog ponedjeljka (18. lipnja), s time da ćemo prije konačne odluke o uvođenju glavni glas imati mi - korisnici. Naime, direktor marketniga za Messenger Stefanos Loukakos rekao je da na kraju sve ovisi o internoj statistici i odazivu javnosti. 'Zasad ništa ne znamo', rekao je Loukakos te dodao: 'Dosadašnji rezultati ne pokazuju nikakvu promjenu u načinu na koji korisnici koriste platformu. Statične reklame se, naime, u Messengeru objavljuju već 18 mjeseci'.
'Uvodit ćemo videoreklame polako i pažljivo. Ljudi koji svakog mjeseca koriste Messenger naš su najveći prioritet te će u cijelosti imati nadzor nad svojim korisničkim iskustvom', kažu iz Facebooka.
Svi kojima se od same pomisli na reklame diže kosa na glavi uvijek mogu isprobati Messenger Lite ili neku drugu uslugu za čavrljanje koja ne sadrži reklame.