Prikriveni marketing pripada u 'sivu zonu' kada je riječ o etičnosti, no u doba nikad višeg prometa na internetu, stvari postaju složene. Microsoft i Machinima su se odlučili upravo na takav potez kako bi Xbox One dobio više spomena…
Granica između 'tradicionalnog' i 'organskog' sadržaja na internetu sve je teže primjetljiva, a po svemu sudeći, upravo taj aspekt pokušali su iskoristiti u Microsoftu. Još tijekom proteklog vikenda su se pojavile informacije kako video partnerima Machinima nudi po dodatna tri američka dolara na tisuću pregleda – naravno, isključivo ako ti videi spominju konzolu Xbox One u pozitivnom ili barem neutralnom kontekstu.
Da bi se autori kvalificirali za tu 'promo akciju', bilo je potrebno snimiti sadržaj u trajanju od minimalno 30 sekundi i vezan za Xbox One uz korištenje taga 'XB1M13'. Problem leži u tome što autori istovremeno nisu smjeli ni spomenuti da su zapravo plaćeni za to, ako je za vjerovati ugovoru koji je procurio na internet
Premda je za kampanju namijenjeno tek nešto manje od četiri tisuće američkih dolara (plaća se isključivo prvih 1,25 milijuna video pregleda), čini se kako je u igri pokus koji će postati sve popularniji. Na ovaj način se izbjegavaju skripte i dodaci za internetske preglednike koji blokiraju reklame, a marketinški sadržaj postaje dijelom 'tradicionalnog' – gotovo neprimjetno.