Pandemija koronavirusa potakla je potražnju za proizvodima softverskog diva iz Redmonda, što je rezultiralo boljim poslovnim rezultatima
Nastavak trenda rada i učenja od kuće uslijed pandemije koronavirusa potakao je povećanu potražnju Microsoftovim proizvodima i servisima, objavili su iz te tvrtke.
Ali, pandemija je također usporila prodaju manjim tvrtkama i smanjila prihode od oglašavanja za Linkedin.
Microsoft je u proteklom fiskalnom tromjesječju ostvario zaradu od 11,2 milijarde američkih dolara. Od travnja do lipnja ostvario je 38 milijardi USD prihoda, 13 posto više nego u istom razdoblju prošle godine, za 1,5 milijardu USD više od očekivanja burzovnih analitičara.
Poslovanje u računalnom oblaku premašilo je prvi put 50 mlrd USD prihoda na godišnjoj razini. No, Linkedin je morao otpustiti blizu tisuću zaposlenika (šest posto ukupnog broja zaposlenih na globalnoj razini) zbog smanjene potražnje za poslovima i nižih prihoda od oglašavanja.
Od pandemije su koristi imali i odjeli za igraću konzolu Xbox te servis za video konferencije Teams, zbog kojeg je tvrtka Slack tužila Microsoft Europskoj uniji, piše Komo News.