Apple je u SAD-u osvojio cijelu jednu generaciju korisnika. Riječ je o generaciji Z, mladima rođenim od 1996. do 2010., a njihova lojalnost iPhoneu toliko je jaka da je čak jedan od čimbenika koji mogu prevagnuti prilikom odabira osobe za spoj. Evo kako je Apple uspio pridobiti mlade Amerikance
Prema izvješću Financial Timesa, od svih iPhonea u SAD-u, 34 posto ih je u vlasništvu pripadnika generacije Z.
Jedan od ključnih razloga za to je iMessage, Appleova usluga za razmjenu poruka preko koje korisnici Androida ne mogu slati poruke. Korisnici iPhonea u grupnom chatu ne mogu dobiti standardne poruke od korisnika Androida, već ih primaju kao obične SMS poruke u 'mjehuriću zelene boje, a mjehurići s porukama korisnika iPhonea u sustavu iMessage plave su boje, piše AppleInsider.
Zbog toga raste i pritisak društva da se kupi baš iPhone jer se na korisnike Androida među pripradnicima ove generacije gleda kao na neku 'nižu vrstu'. To ide toliko daleko da mobitel koji koristite može biti presudan i za dejtanje. U viralnom trendu na Tik Toku 'On je 10-ka, ali…' djevojke su trebale ocijeniti dečka prije i nakon saznanja da koristi Android. Mnoge djevojke su 'savršenim' dečkima nakon saznanja da su androidaši davale ocjenu 5/10. 'Kad mi iskoči zeleni mjehurić, ni ne vraćam poruku', rekla je jedna djevojka.
Najčešće se kupnjom iPhonea ulazi u Appleov ekosustav koji vas onda potencijalno natjera da kupite i druge uređaje te kompanije. Podaci Canalysa pokazuju da na svakih 100 iPhonea Apple proda 26 iPada, 17 satova i 35 pari slušalica AirPods. Kad je riječ o drugim brendovima, kupnja mobitela ne generira ni blizu takvu kupovinu drugih uređaja istog brenda.
Unatoč kampanjama kojima Google pokušava natjerati Apple da usvoji RCS (Googleov pandan iMessageu) i tako poboljša komunikaciju između korisnika iPhonea i Androida, Apple je svjestan toga da mu ekskluzivnost iMessagea ide na ruku. Navodno je želio omogućiti iMessage i korisnicima Androida još 2013., ali su čelnici ubrzo shvatili da je pametnije ne ići tim putem.