Projekcija tvrtke Zenith Media govori kako će, zahvaljujući brzom rastu udjela mobilnih korisnika i pristupu brzim mobilnim mrežama, 75 posto globalnog internetskog prometa 2017. godine stići upravo s mobilnih uređaja
Možda to zvuči nevjerojatno, no u pitanju je skok s 40 posto iz 2012. godine i očekivanih 68 posto iz tekuće godine. Zenith Media ove brojeve navodi u svom izvješću Mobile Advertising Forecasts, koje su dobili analizom mobilnog oglašavanja i tehnologija u 60 ključnih zemalja diljem svijeta.
Izvješće govori su kako zemlje s najvećom količinom ostvarenog mobilnog internetskog prometa ove godine Španjolska (85 posto), Hong Kong (79 posto), Kina (76 posto), SAD (74 posto) te Italija i Indija (73 posto). Očekuje se, dakle, dalji rast vremena kojeg će potrošači provoditi na mobilnim uređajima poput pametnih telefona i tablet računala, a paralelno s tim se očekuje i povećana potrošnja na mobilni segment oglašavanja.
Do 2018. godine ipak se očekuje kako će Hong Kong ostvariti najviši rast (očekuje se mobilni udio od 89 posto svog internetskog prometa), Kina će narasti na 87 post, a u stopu će ih pratiti Španjolska s 86 posto.
Još jedna od zanimljivosti koje otkriva Zenith Media u svom istraživanju je to da, dok je udio pametnih telefona kod potrošača narastao na 56 posto (rast od gotovo 2,5x u četiri godine), tableti su više 'stvar luksuza' i nisu se širili ni približno dobro kao mobiteli. Na 60 tržišta na kojima je izvedeno ispitivanje, tablete ima tek 15 posto potrošača. Do 2018. godine očekuje se tek rast na 18 posto.
Više detalja: Zenith Media