Tvorci jednog od najpoznatijih pregledinka na svijetu uveli su plaćenu uslugu kojom korisnicima jamče diskreciju pri surfanju globalnom mrežom
Mozilla želi znati jeste li zbilja spremni platiti deset dolara za bolju online privatnost. Kompanija dobiveni novac, naime, planira iskoristiti kako bi dobila malo manevarskog prostora, s obzirom da skoro svo financiranje dobija preko Googleovih reklama, izvještava CNET.
Njihov ulazak na tržište VPN-a (Virtualne Privatne Mreže) dat će im gore spomenutog prostora za disanje, a za uzvrat će korisnicima ponuditi privatnost pri online aktivnostima. Ova testna značajka će prvo biti dostupna korisnicima u SAD-u, a zavisno o uspjehu mogla bi se proširiti i na druge regije.
Eksperimentalna značajka
'Ova opcija za VPN je svojevrsni eksperiment...počinjemo proces istraživanja dodatnih izvora zarade kako bi nastavili našu misiju', izjavio je Chris More, voditelj odjela proizvoda za razuvoj i usluge u Firefoxu.
Privatnost se, doduše, oduvijek teško prodavala običnim korisnicima interneta, premda Mozilla cijelo vrijeme nastoji ovu škakljivu temu dovesti u krupniji kadar. Podsjetimo, skandali poput Facebookove suradnje s Cambridge Analyticom definitivno ne ulijevaju povjerenje u kompanije koje bi trebale čuvati naše privatne podatke.
OBRATITE POZORNOST
Ovo su najveće sigurnosne prijetnje koje nas očekuju iduće godine
Podržane platforme
Usluga za VPN stiže kao rezultat suradnje sa švicarskim ProtonVPN-om koji za uzvrat dobija komadić zarade. VPN će biti dostupan na Windowsima, MacOS-u, Linuxu, iOS-u i Androidu.