Do sad se na društvenoj mreži Twitter mogao dijeliti video materijal od maksimalnih 30 sekundi, no novo ograničenje je postavljeno na čak 140 sekundi. U kompaniji potez pravdaju velikim rastom zanimanja za video, prisutan i na drugim mrežama
Promjene stižu i na servis Vine, koji je u popularnosti počeo uživati upravo zbog jezgrovitosti i kratkoće materijala. 'Pretvorite Vine od šest sekundi u foršpan za veću priču', navodi Twitter.
Od početka ove godine, video poruke na Twitteru su se povećale za 50 posto. Ovo je značilo da će kompanija vrlo brzo morati naći valjan poslovni potez. Jedan od njih je svakako i uklanjanje ograničenja od 30 sekundi.
Now, everyone can post videos up to 140 seconds long! We can’t wait to see the amazing videos you create and share.https://t.co/DFsuvnXkuL
— Twitter Video (@video) 21 June 2016
Odabrani izdavači će, naravno, i dalje moći učitavati materijal od desetak minuta. Twitter je otkrio i novu priručnu aplikaciju 'Engage', kojom će se korisnici te društvene mreže moći poslužiti kako bi vidjeli podatke o aktivnosti za određenu poruku u stvarnom vremenu.