Poznata usluga za poslovnjake u drugom će dijelu siječnja dobiti mogućnost audio panela, sastanaka i foruma
LinkedInova kopija Clubhousea uskoro ulazi u beta verziju. Microsoftova društvena mreža prošlog je ožujka najavila da pronalazi 'nove načine za stvaranje jedinstvenog zvučnog iskustva povezanog uz vaš poslovni identitet' koje je potvrdio Jack Poses, Linkedinov voditelj odjela za video, tvorce sadržaja i događaje.
'Ovog mjeseca poduzimamo velik korak prema naprijed temeljen na uspjehu Likedin Livea. Pokrećemo potpuno novo iskustvo interaktivnih događaja koje članovima dozvoljava aktivno sudjelovanje u razgovoru', piše u objavi. O značajki je prvo pisao TechCrunch koji navodi da Linedinova platofrma za virtualno sastančenje uskoro dobija moderirane rasprave u stilu panela, okruglih stolova koje mogu moderirati domaćini, piše Verge.
Virtualna događanja bit će ugrađena u Linedinove alate, a video verzija bit će dostupna kasnije ovog proljeća. TechCrunch naglašava da za razliku od drugih kompanija koje nude slične značajke, LinkedIn ne planira uključiti plaćene događaje tijekom kojih bi bi organizatori naplaćivali pristup.
Dok je Clubhouse hrpu ljudi privukao tijekom pandemije uvođenjem audio događanja s pozivnicama, u zadnjih ga je par mjeseci zatrpala lavina kopiranata koji njegove značajke primjenjuju na svojim dobro utemeljenim društvenim platformama.
Twitter je tako počeo testirati svoje Spacese uvođenjem manjih panela, Spotify je predstavio svoju audio aplikaciju Greenroom, dok je Facebook predstavio Live Audio Rooms. Konačno - Discord je također napravio Clubhouse uvođenjem značajke Stage Channels.