BuzzFeedov nedavni izvještaj o prihodima potvrdio je kontinuirani trend u svijetu tehnologije, a to je da korisnici Facebooka polako odlaze s platforme. 'U ovom trenu zamjećujemo da korisnici provode manje vremena na društvenoj mreži', rekla je direktorica BuzzFeeda Felicia DellaFortuna
BuzzFeedov saziv početkom tjedna potvrdio je trend opadanja popularnosti Metinog Facebooka. Izjava direktorice Felicije DellaFortuna dolazi nedugo nakon Metinog izvješća o padu broja Facebookovih svakodnevnih korisnika na 1.93 milijarde, što je ujedno i prvi zabilježeni pad u bilo kojem kvartalu do sad.
Metina aplikacija Facebook pronašla se pod pritiskom konkurencije koja, ironično, uključuje i Metinu drugu platformu Instagram, kao i ByteDanceov vrlo uspješan TikTok, platformu poznatu po kratikim videima. Meta je svoj odgovor TikToku izbacila u formi video značajke Reels, izvještava CNBC.
'Korisnici imaju velik broj izbora kad govorimo o trošenju slobodnog vremena, a aplikacije poput TikToka rastu jako brzo' rekao je Metin direktor Mark Zuckerberg na posljednjem sazivu investitora. 'Ovo je razlog zašto je dugoročni fokus zapravo Reels'.
'Posljedica jake konkurencije i prebacivanja na kratki video, kao i preusmjeravanja fokusa na mlade odrasle te pretjerane optmizacije angažmana rezultirale su kratkoročnim pritiskom na naš rast' dodao je Zuckerberg.
BuzzFeed, koji posluje i na Facebooku tvrdi da je većina publike koja je kupovala od njih i dalje sa Facebooka, no vrijeme koje ne provode u aplikaciji se povećao te je 'disproporcionalno udario' na zaradu, kaže DellaFortuna koja očekuje da će se trend nastaviti. 'Naš plan za idućih par godina je rearanžiranje višeplatformske distribucijske mreže uz pomoć koje ćemo protegnuti prodaju na većem broju brzorastućih platformami te time smanjiti ovisnost o pojedinim platformama', rekla je DellaFortuna.
BuzzFeed je objavio zaradu od 26 milijuna dolara u sklopu 398 milijuna dolara prihoda, bilježivši rast zarade od 24 posto u odnosu na prošlu godinu. Također su najavili nove planove za 'ubrzanje profitabilnosti', koje uključuju rezove kadra. Rezultat je porast vrijednosti dionice od 2 posto.