Sudeći prema informacijama iz tabora najveće kineske online trgovine, Appleu ne cvjetaju ruže na tom dijelu tržišta. Dva tjedna od dolaska na kinesko tržište, na stranici Taobao.com prodano je svega pet komada iPhonea
Taobao.com najveća je kineska online aukcijska kuća koja, jednako kao i eBay, omogućuje kupovinu novih proizvoda. Stranica je prije dva tjedna, nakon njegova dolaska na kinesko tržište, u ponudu uvrstila i Appleov iPhone, a rezultati su poražavajući – prodano je samo pet primjeraka tog uređaja.
Kao razloge slabe prodaje iPhonea u Kini analitičari navode dva osnovna – visoku cijenu te činjenicu da kineska verzija iPhonea nema WiFi.
iPhone kapaciteta 32GB u Kini stoji 1.024 dolara, što je znatno više usporedi li se ta cijena s onom u susjednom Hong Kongu, gdje iPhone košta oko 800 dolara.
U Appleu nisu sretni time što se kineska verzija iPhonea isporučuje bez WiFi-ja, no kompanija je morala poduzeti takav korak kako bi udovoljila kineskim regulatornim tijelima.
Bilo kako bilo, prodaja iPhonea u Kini pokazuje se kao pravi fijasko, barem prema podacima stranice Taobao, no mobitel je moguće kupiti i preko stranice telekom operatera koji ga je donio na kinesko tržište – China Unicoma.