Iako je Yahoo kao kompanija već neko vrijeme u financijskim problemima, njegov online portal još je najposjećeniji portal na svijetu. Od danas će taj portal za posjetitelje iz SAD-a izgledati znatno drukčije, a kod nas će se redizajn vidjeti tek sljedeće godine
Naslovnica Yahooa i u redizajniranoj verziji donosit će najvažnije vijesti te popularni Yahooov pretraživač, no čitava lijeva strana bit će posvećena drugim online servisima i web odredištima - društvenim zajednicama, portalima, programima za instantno dopisivanje i tome slično.
Velik naglasak bit će stavljen na mogućnost prilagodbe svakom korisniku. Naime, naslovnica Yahooa neće biti fiksna, već će svaki posjetitelj moći izabrati koje servise želi imati nadohvat ruke. Yahoo na ovaj način radi hrabar korak: daje nešto prometa drugim web odredištima, pa čak i konkurenciji, ali zato prihvaća najnovije trendove koji govore da ljudi žele personalizirani portal, a ne fiksnu stranicu na kojoj ne mogu pročitati svoj e-mail ili pogledati što je nova na Facebooku ili Twitteru.
Novi Yahoo u SAD-u postaje dostupan danas, u Velikoj Britaniji, Indiji i Francuskoj to će se dogoditi krajem tjedna, a u ostatku svijeta novi će Yahoo postati dostupan tek sljedeće godine.