Prema navodima najnovije studije analitičara tvrtke Strategy Analytics, vlasnici iPhonea najviše zamjerki upućuju činjenici da je ugrađena baterija kratkog vijeka, dok su s druge strane zadovoljni što kvalitetno mogu pristupiti e-pošti te drugim web sadržajima
Strategy Analytics objavio je studiju naziva 'Retaining and Attracting New Customers: Profiling the Apple iPhone User', a u sklopu koje otkriva kojim karakteristikama iPhonea su korisnici najzadovoljniji, a koje ih smetaju. Jednako tako studija bi trebala pokazati što korisnici najviše očekuju kod sljedeće generacije iPhonea.
'Vlasnici iPhonea na svakodnevnoj bazi koriste brojne mogućnosti uređaja poput pristupa e-pošti ili web sadržajima što definitivno brže troši ugrađenu bateriju', izjavio je Paul Brown, analitičar u kompaniji Strategy Analytics. 'Apple bi morao razmišljati u ovom smjeru te ponuditi kvalitetnija rješenja na ovom polju', dodao je.
Apple je poboljšanu bateriju u uređaju predstavio ovog ljeta unutar modela 3GS, koja bi prema službenim navodima trebala omogućiti devet sati korištenja WiFi veze, deset sati reprodukcije videa ili 30 sati reprodukcije audio zapisa s jednim punjenjem baterije. Navedeno je poboljšanje od 30 posto u odnosu na raniju verziju iPhonea, no kako se doznalo, korisnici ni novim karakteristikama baterije nisu u potpunosti zadovoljni.