Yahoo je već uvelike smanjio svoju prisutnost u Kini tijekom proteklih nekoliko godina. No, sad su se u potpunosti povukli
Yahoo je s 1. studenim ove godine obustavio mogućnost pristupa svojim servisima na području kopnenog dijela Kine zbog sve izazovnijeg poslovnog i pravnog okruženja u toj državi.
Korisnici web pošte pri Yahoou i AOL-u su preusmjereni na druge poveznice. U Yahoou su se zahvalili korisnicima na podršci i naveli kako će i dalje podržavati njihova prava te slobodan i otvoren internet.
Na isti su se potez odlučili tijekom prošlog mjeseca u Microsoftu kad su onemogućili pristup društvenoj mreži Linkedin u Kini. Također su naveli 'izazovnije operativno okruženje i veće zahtjeve' kao razlog. Bila je to posljednja velika društvena mreža u američkom vlasništvu koja je operirala u Kini.
Yahoo je već uvelike smanjio svoju prisutnost u Kini tijekom proteklih nekoliko godina. Prije povlačenja nudili su aplikaciju s vremenskom prognozom i web stranice s novinskim člancima na stranim jezicima.
Ta je tvrtka u Kini počela poslovati 1998. godine. Grupaciji Alibaba 2012. godine su prodali udio koji su držali u tom divu e-trgovine. Alibaba je tada ujedno stekao prava na upravljanje ogrankom Yahoo China pod brendom Yahoo, na rok do četiri godine.
Yahoo China je kasnije ugasila svoj servis za e-poštu i web portal, ali je zadržala globalno središte za istraživanje i razvoj u Pekingu sve do 2015., kada je i on zatvoren.
Kineske vlasti već neko vrijeme nameću sve stroža ograničenja internetskim tvrtkama u područjima kao što su sadržaj i zaštita privatnosti, a prihvatili su i nove zakone. Primjerice, novi zakon o zaštiti osobnih informacija stupio je na snagu upravo 1. studenog.
U svibnju ove godine tvrtka Verizon Communications prodala je Yahoo i s njime povezane medijske tvrtke kompaniji Apollo Global za pet milijardi američkih dolara, piše Reuters.