S početkom iduće godine popularna platforma za internetski streaming videa prikazivat će manje oglasa, a uvode i nove formate
Ako volite gledati Netflixove serije poput listopadskih hitova Beckham i The Fall of the House of Usher uz pretplatu s oglasima, evo dobrih vijesti.
Ta će platforma za internetski video od 2024. godine prijeći na drugi ritam prikazivanja reklama.
Nakon gledanja tri uzastopne epizode (binge-watching), četvrtu epizodu moći ćete gledati bez prekida u vidu ekonomsko-propagandnog programa.
Najava dolazi godinu dana nakon što je Netflix prvi put predstavio plan prikazivanja uz oglašavanje, koji je ostao na razini od 6,99 američkih dolara mjesečno iako su druge pretplate poskupljele.
To nije jedini novitet. Uvedeni su također i novi formati oglasa. Dosad su trajali 15 i 30 sekundi, od sad će stizati u trajanju od 10, 20 i 60 sekundi.
Također, do kraja ovog tjedna pretplatnici oglasnog plana vidjet će povećanje kvalitete videa sa 720 na 1080 p. Imat će mogućnost podržavanja dva istodobna streama, kao i preuzimati serije i filmove.