Inspirirana sličnim karuselom isječaka iz komedija, kompanija prema najnovijim izvješćima priprema sadržaje koji su prilagođeni mlađim gledateljima
Netflixova aplikacija za Appleove uređaje počela je sa testiranjem novog feeda namjenjenog djeci u kojem je moguće gledati kratke isječke iz dostupnih dječjih sadržaja, izvještava Bloomberg. 'Kids Clips' je značajka koja jako podsjeća na TikTok ili Instagram Reels i pokušava istaknuti sadržaje koji su primjereni mlađima. Dok konkurencija svoje videe nudi u uspravnom formatu, Netflix svoje stavlja u ležeći.
Kids Clips se pridružuje još jednoj značajki koju je Netflix izbacio kako bi promovirao komedije - 'Fast Laughs'. Obje značajke, piše Verge, rade istu stvar - promoviraju Netflixove sadržaje na korisnicima prepoznatljiv način. Slika ekrana na kojoj se vidi sučelje ima i mogućnost dodavanja sadržaja na listu za gledanje.
Netflix je na nekoliko navrata spomenuo TikTok kao velikog konkurenta, najavivši ove značajke kao način 'otimanja vremena' od druge platforme koncentrirajući se na kratkotrajne sadržaje. Dok TikTok i druge platforme ne rade puno na ograničavanju vremena koje djeca mogu provesti pred ekranom, Kids Clips ima maksimalan broj isječaka - 10 do 20. Riječ je, piše izvor, o razumnom ograničenju za klince kojima je sadržaj na koncu i namijenjen.
Kids Clips dostupan je već ovog tjedna i to unutar aplikacija za SAD, Kanadu, Australiju, Irsku i Južnu Ameriku. Nepoznato je kad će stići u EU, a još manje se zna kad bi mogao sletjeti na Android.