Plastični kirurzi tvrde da sve više mladih traži operacije kako bi izgledali što bolje kad slikaju selfije za raznorazne društvene mreže
U svijetu u kojem se ljudi logiraju na Instagram, Facebook i Snapchat redovno koliko i peru zube (a neki i češće), sve je više onih koje brine kakav će dojam online ostaviti izgledom.
Istraživanje koje je provela američka Academy of Facial Plastic and Reconstructive Surgery otkrilo je kako jedan od tri plastična kirurga bilježi povećan broj zahtjeva za zahvatima na licu, motiviranih željom da se online bolje izgleda.
Društvene platforme poput Instagrama, Snapchata i aplikacije za iPhone kao što je Selfie.im, čini se, mnoge ljude nagoni na to da se pogledaju pod mikroskopom s većom dozom samokritike.
Slike koje stavljaju online često su prvi utisak koji ostavljaju na buduće prijatelj(ic)e, partner(ic)e i poslodavce pa žele ostaviti što bolji.
I eto posla za plastične kirurge. Zabilježili su deset posto više zahtjeva za zahvatima na nosu, sedam posto vezanih uz presađivanje kose, a šest posto na očnim kapcima; 58 liječnika obuhvaćenih istraživanjem navelo je kako im sve više mlađih ljudi dolazi u ordinaciju upravo zbog društvenih medija.
Mahom su to djevojke koje traže plastične operacije ili injekcije kako bi bolje ispadale na selfijima ili fotografijama za web-odredišta poput Iskrice.
Osamdesetjedan posto svih kozmetičkih zahvata izvršeno je na ženama iako ima i muškaraca koji su voljni zbog izgleda pod nož. Žene uglavnom traže zatezanje lica, a muškarci žele povratiti kosu i ukloniti bore.
U skupini mlađih od 35 godina pacijentica i pacijenata plastičnih kirurga najpopularnija je operacija nosa - 90 posto kod žena, 86 posto kod muškaraca, piše Daily Mail