Facebook bi, kao dio nastojanja da se natječe s TikTokom, mogao opet spojiti Facebook i Messenger
Zaposlenici Facebooka dobili su novu direktivu prema kojoj moraju feed aplikacije učiniti sličnijim TikTokovim. Prema internoj poruci iz travnja, Facebookov će glavni feed početi nuditi objave nevezano o njihovom podrijetlu, umjesto onih koje prate korisnici - što je slično načinu na koji TikTok koristi umjetnu inteligenciju da bi korisnicima preporučio kratka videa.
Prema objavi Vergea, Metini šefovi pomno prate TikTok te su postali zabrinuti idejom da mu Facebook više neće moći konkurirati. TikTok nastavlja rasti na tržištima poput SAD-a te je zadobio veliku popularnost kod tinejdžera, što je vodeći kadar potaklo da ponovno osmisli Facebookov feed. Ovo za korisnike znači lavinu Reelsa koji dolaze od ljudi koje ne pratite.
Premda je riječ o potezu sličnom Facebookovom kopiranju Snapchata (dok je aplikacija bila na vrhuncu popularnosti), problem je što se na drugoj strani ovaj put nalazi puno ozbiljniji igrač.
Meta je u veljači objavila da je broj svakodnevnih korisnika u odnosu na prošli kvartal prvi put pao. Kompanija je objavila i slabije prognoze, okrivivši Apple zbog promjena pravila privatnosti i povećane konkurencije, uključujući TikTok. Rezultat je bo pad Facebookove/Metine dionice od skoro 20 posto.
Dionice su se uspjele vratiti na normalu u travnju, nakon što je Facebook povećao broj korisnika, no izgleda da to neće biti dovoljno dok kompanija nastavlja raditi na svojoj viziji metaverzuma, na koju je do danas potrošila 10 milijardi dolara.
Ono s čime bismo se mogli suočiti je Facebook kao mješavina Storiesa i Reelsa na vrhu ekrana, što slijede objave s Facebooka i Instagrama koje predlaže novi discovery sustav. Društvena će se mreža pretvoriti u platformu orijentiranu videu te će također omogućiti slanje izravnih poruka prijateljima. Facebook radi i na smještanju Messengera u gornji desni dio aplikacije, odnosno ponovnom spajanju obje aplikacije u jednu.
Zadnji put kad je Facebook prošao kroz ovako velike promjene bilo je 2018., nakon što je Zuckerberg rekao da korisnički news feed mora ići natrag prema prikazivanju više objava koje dolaze od prijatelja i obitelji, umjesto onih koji dolaze od medijskih izvora i kompanija, spriječivši gubitak 'osobnih trenutaka koji nas navode da se više spajamo s drugima'.