Otkako ga je Twitter kupio 2011. godine, TweetDeck se pokazao kao jedan od najboljih i najkorisnijih alata za upravljanje različitim profilima na ovoj društvenoj mreži, a nakon Muskove akvizicije nije bilo skroz jasno što milijarder planira s njime. Do danas
Društvena mreža X, nekada globalno poznata kao Twitter, čini se da konačno ispunjava svoje obećanje da će TweetDeck postati usluga koja se plaća. Mnogi korisnici na X-u navode da vide prodajnu stranicu za X Premium (bivša pretplata Twitter Blue) kada pokušaju učitati TweetDeck, a koji je također promijenio naziv te se sada zove XPro.
Nažalost, bilo je jasno da dolazi promjena jer je X još 3. srpnja najavio da će XPro učiniti značajkom samo za pretplatnike. Rečeno je u to vrijeme da će se prijelaz dogoditi ‘za 30 dana’, no tvrtka je malo premašila najavljeni rok.
Pod novim vlasnikom Muskom, X je pokušao učiniti X Premium primamljivijom pretplatom s dodacima kao što su dulji postovi, oblikovanje objava, dijeljenje prihoda od oglasa i viši rang u razgovorima i pretraživanju, a sada se iz kompanije nadaju da je pristup XPro-u vrijedan plaćanja ‘plave kvačice’.
TweetDeck je bio jedna od najpopularnijih aplikacija trećih strana za pristup Twitteru sve dok ga tvrtka nije kupila 2011. Njegova mogućnost podržavanja višestrukih računa i višestrukih prilagođenih feedova učinila ga je moćnim alatom za novinare, marketinške stručnjake i druge koji su redovito koristili Twitter za svoj dnevni posao, donosi The Verge.