Japanski gejming div Nintendo i američki časopis Playboy ujedinili su snage kako bi reklamirali najnoviju Bayonettu
Nintendo, kompanija oduvijek poznata po imidžu koji poštuje obiteljske vrijednosti nedavno je stupila u jednu od čudnijih medijskih suradnji u posljednje vrijeme. Kako bi reklamiralo nedavno izašli akcijsko-pucački naslov Bayonetta 2, Nintendo je ujedinio snage s ni manje ni više nego Playboyem.
Rezultat uključuje reklamu za navedenu igru na službenim web-stranicama popularnog časopisa za odrasle, kao i interesantni cosplay fotografiranje snimljeno s Pamelom Horton, više poznatom kao američka miss listopada
Ovo je doista zanimljiv marketinški potez uzmemo li imidž koji Nintendo nastoji održati već desetljećima. Da stvar bude najbolja, mnogobrojni fanovi oduševljeni su ovim 'odvažnim' potezom te zamaskiranu misicu kao i Nintendo svesrdno podržavaju putem dostupnih društvenih mreža.
Playboy is advertising Bayonetta 2. And people say Nintendo doesn't target mature audiences. :P
— Mason (@HeroOfTime125) October 24, 2014
Neki su čak i istaknuli kako ovo nije prvi put kako američki Nintendo koristi 'škakljive' reklame.
I think most people forgot that NoA did things like this before the 'family friendly DS and Wii' were a thing pic.twitter.com/sZeVQOmInm
— Phazon (@Phazon4G) October 27, 2014
Bayonetta 2 izašla je 26. listopada te je barem za sada ekskluziva na Nintendovoj Wii U.