Kako bi zadovoljila sve strože kriterije o smanjenju emisija štetnih plinova, Njemačka bi do 2030. godine mogla izglasati prestanak prodaje uobičajenih automobila. Zamjenik ministra gospodarstva, Rainer Baake, naveo je da bi Njemačka dotad mogla imati nultu stopu štetnih emisija kod svih novih automobila
Do 2050. godine, ova zemlja planira srezati emisiju ugljičnog dioksida za 80 do 95 posto, no ako se stvari nastave ovim tempom taj plan je prilično ugrožen, rekao je Rainer Baake. Rješenje - rezanje registracija novih automobila koji koriste benzinske i dizelske motore.
Kako automobili obično imaju 'životni ciklus' od dvadesetak godina, u sljedećih 15 godina bi se stvari morale drastično rezati. Do 2030. godine tako bi valjalo omogućiti registraciju novih vozila koja zadovoljavaju tek nultu stopu emisije štetnih plinova, navodi zamjenik ministra.
Kancelarka Angela Merkel, tj. njena vlada je najavila kako će se povećati poticaji za kupovinu električnih vozila, no jasno je da s trenutnim cijenama i činjenicom da infrastruktura nije spremna za ugodnosti kao kod običnih automobila stvari jednostavno idu sporo. Lani je na njemačkim cestama udio električnih vozila bio tek 0,6 posto, a do 2025. godine bi trebao biti osam posto.