Peugeot je zadnje zatezanje bora za 208-icu odradio lani, no u tijeku su pripreme za potpuno novi model, koji bi se trebao pojaviti na proljeće 2018. godine, ako stvari budu tekle po planu. Novitet bi trebao konkurirati nadolazećem novim modelima Citroen C3, VW Polo i Ford Fiesta, koji će tržište ugledati krajem ove ili tijekom 2017. godine
Postojeće linije 208-ice će biti prilično izmijenjene i u mnogočemu će podsjećati na veće modele poput 308-ice. Ipak, ne očekuje se da će novi 208 dimenzijama prijeći četiri metra u dužinu. Usprkos tome valja očekivati kako će prostora za putnike u unutrašnjosti biti više nego do sada, zahvaljujući kraćem prevjesu, koji je pak dio potpuno nove platforme EMP1. Potpuno svježi automobil će donijeti i niz noviteta u motorizaciji.
EMP2 je značajno olakšao model 308, a EMP1 na kojem rade francuski inženjeri i partnerski proizvođač iz Kine, Donfeng, trebao bi donijeti poboljšanja u istom smislu. Nova 208-ica bi tako mogla 'smršaviti' za stotinjak kilograma uz poboljšanje učinkovitosti.
Peugeot 208 bi 2018. trebao stići s novom generacijom BlueHDi dizelskih i PureTech benzinskih motora, snage od 70KS pa sve do 150KS za 1,2-litreno izdanje. Naravno, kao i do sada postojat će i sportske izvedbe, a očekuje se GTi model snage 220KS.
Unutrašnjost ovog modela B-segmenta trebao bi donijeti značajnu dozu luksuza i smjestiti Peugeot iznad Citroenove ponude, iako naglašavaju da ne ciljaju na luksuz dostupan u Citroenovom podbrandu DS. Tako u 208-ici nove generacije valja očekivati potpuno digitalnu instrument-ploču i brojne dodatke za aktivnu i pasivnu sigurnost te udobnost.
Više detalja otkriva stranica AutoExpress