Redizajnirano izdanje donosi blagi redizajn eksterijera, još snage za GTI izvedbu, obnovljene motore te dorađeni interijer i puno tehnoloških sitnica u interijeru
Volkswagen je redizajnirao novi Golf, no većina promjena je oku nevidljiva, barem izvana. Ono što se na prvi pogled vidi su dnevna svjetla u LED tehnologiji. Istu će tehnologiju koristiti svi Golfovi i na stražnjim svjetlima, dok će prednja kod snažnijih modela također ojačati LED ponudu izbacivanjem ksenona. Osim svjetla, izmijenjena je rešetka hladnjaka i te prednji odbojnik. Ostale su promjene u skladu s trendovima u industriji pa je tako ovo prvi poluautonomni Golf.
Njegov sustav je takav da može voziti u gužvama do 60 kilometara na sat uz pomoć tehnologije Traffic jam assist i pametnog adaptivnog tempomata. No kao i kod još nekih drugih modela, vozač mora automobilu davati do znanja da je prisutan i budan redovitim korekcijama upravljača, inače se automatika gasi. Od ostalih tehnoloških noviteta tu je kontrola infotainment sustava gestama, ali samo u najskupljoj opremi. Ostali kupci na raspolaganju će na središnjoj konzoli odsad imati 9.2-inčni tablet kojim će upravljati funkcijama vozila. Uz doplatu tu je i digitalna instrumentna ploča, kakvu je VW Grupa prvo uvela na Audiju, a potom na Passatu.
Tu je i vozački log-in, u kojem automobil sam podešava sjedala i još nekoliko parametara u interijeru kad ga se otključa odgovarajućim ključem, a zamisao je Volkswagena da jednog dana svoje preferencije možete skinuti na ključ od službenog automobila ili na rođakov Touareg i tako vozite kao da ste u svojem automobilu.
Od ostalih tehnoloških značajki redizajnirani Golf VII nudi i Apple CarPlay, pomoć u vožnji prilikom prijevoza prikolice, mercedesovski pre-safe sustav koji sam zateže pojaseve te pomiče sjedala i optimizira zračne jastuke kad postoji mogućnost sudara i automatsko kočenje prilikom mogućeg naleta automobila na pješaka.
Sve to zajedno vozač će, kao što je red kod bilo kojeg redizajna, doživjeti u interijeru opremljenom kvalitetnijim materijalima. Mehanički je najveća novost 1.5-litreni benzinski motor nazvan Evo koji ima turbinu varijabilne geometrije i automatsko gašenje dva cilindra kad za njih nema potrebe. Volkswagen Golf s motorom Evo dostupan je u izvedbama od 130 i 150 konja koje troše nominalnih 4.9 i 4.6 litara benzina na 100 prijeđenih kilometara.
Šećer na kraju je GTI, koji u osnovnoj izvedbi nakon redizajna razvija 230 konjskih snaga, dok Performance opcija za GTI donosi 245 konja. Sva ta snaga prenositi će se na podlogu putem DSG mjenjača s dvije spojke, ali sad sa sedam stupnjeva prijenosa, on će polako zamijeniti aktualni DSG sa šest brzina.