Nakon što su se upleli u virtualnu stvarnost, umjetnu inteligenciju i još štošta, u Facebooku se spremaju napraviti još jedan korak koji će ih udaljiti od puke društvene platforme, čini se
Ako je vjerovati pisanju medija, carstvo Marka Zuckerberga uskoro će svoju ponudu proširiti originalnom video produkcijom.
Navodno su u pripremi emisije poput televizijskih, koje bi se na webu trebale pojaviti tijekom lipnja ove godine. U prvoj rundi bit će ih dvadeset do trideset, a taj bi broj kasnije trebao biti povećan.
Među njima će biti kraćih emisija kakvih već ima hrpa na YouTubeu, koje će trajati pet do deset minuta, kao i skupljih cjelovečernjih izdanja. Uz njih možemo očekivati i prikazivanje reklama.
Jedna od emisija bavit će se spajanjem parova u virtualnoj stvarnosti, a vjerojatno će bar jedna od prvih emisija biti posvećena sportu.
U Facebooku se nadaju kako će nas time još dulje zadržati u svom okrilju. Zadnjih godina originalnim projektima počeli su se baviti u Netflixu, Huluu, Googleu, Snapchatu, pa čak i Appleu.
Ništa još nije službeno potvrđeno, pa uzmite glasine sa zrnom soli, kao i obično.
Više: Tech Radar