Google je u novom Gmailu predvidio prostor za oglašavanje, no korisnici nisu očekivali da će se taj prostor naći u njihovom inboxu
Kada je u svibnju 2013. Google predstavio novi izgled inboxa, želja im je bila dati korisnicima više kontrole nad e-mailovima.
Jedna od mapa, koju korisnici vjerojatno nisu ni zamijetili, zove se 'Promocije' i nalazi se u izborniku s lijeve strane ekrana, ali tek nakon što korisnik odabere 'Još'.
U mapi 'Promocije' korisnici mogu pronaći sve mailove koje u sebi sadrže neku promotivnu aktivnost.
No, kako piše Geek.com, neki su korisnici primijetili da im u mapu 'Promocije' stižu e-mailovi servisa na koje se nisu pretplatili.
Ono što ih izdvaja od ostatka e-mail poruka je činjenica da ispod imena pošiljatelja imaju oznaku 'Ad' (Oglas), a kada ih se otvori, korisnik otkriva da su to zapravo Googleovi oglasi.
Da li je Google ipak pretjerao sa slanjem e-maila u kojem su skriveni oglasi?
Neki bi korisnici to mogli smatrati potezom koji je prevršio svaku mjeru i poželjeti otići s Gmaila.
Drugi će vjerojatno prokomentirati kako te e-mail poruke i tako idu u zasebnu mapu i ne smetaju prilikom korištenja Gmaila.