GOOGLEOVA NOVA PRAKSA

Oglas je u e-mailu

19.07.2013 u 16:20

Bionic
Reading

Google je u novom Gmailu predvidio prostor za oglašavanje, no korisnici nisu očekivali da će se taj prostor naći u njihovom inboxu

Kada je u svibnju 2013. Google predstavio novi izgled inboxa, želja im je bila dati korisnicima više kontrole nad e-mailovima.

Jedna od mapa, koju korisnici vjerojatno nisu ni zamijetili, zove se 'Promocije' i nalazi se u izborniku s lijeve strane ekrana, ali tek nakon što korisnik odabere 'Još'.

U mapi 'Promocije' korisnici mogu pronaći sve mailove koje u sebi sadrže neku promotivnu aktivnost.

No, kako piše Geek.com, neki su korisnici primijetili da im u mapu 'Promocije' stižu e-mailovi servisa na koje se nisu pretplatili.

Ono što ih izdvaja od ostatka e-mail poruka je činjenica da ispod imena pošiljatelja imaju oznaku 'Ad' (Oglas), a kada ih se otvori, korisnik otkriva da su to zapravo Googleovi oglasi.

Da li je Google ipak pretjerao sa slanjem e-maila u kojem su skriveni oglasi?

Neki bi korisnici to mogli smatrati potezom koji je prevršio svaku mjeru i poželjeti otići s Gmaila.

Drugi će vjerojatno prokomentirati kako te e-mail poruke i tako idu u zasebnu mapu i ne smetaju prilikom korištenja Gmaila.