Umjesto kupovanja oglasnog prostora, taktike online PR-a vam omogućuju da dođete do korisnika samo uz nešto uloženog vlastitog vremena. Odaberite prikladne kanale za komunikaciju s vašim javnostima i ponudite im koristan sadržaj
Otvorite web press ured - Na vašoj web stranici odvojite prostor za PR materijale. Poslužit će novinarima koji žele pisati o vama ali i bilo kojem partneru koji, primjerice, želi koristiti vaš logo u prezentaciji.
Optimizirajte sadržaj za tražilice (SEO) – Ako pišete sadržaj za web koristite ključne riječi koje vaši kupci pretražuju kako bi se vaše stranice prikazivale na u rezultatima tražilica.
Sudjelujte u forumima – Ovisno o vrsti poslovanja, možete sudjelovati u specijaliziranim forumima ili na klasičnom forumu gdje ćete pronaći razne podforume i teme i odabrati one u kojima se pronalazite.
Blogajte – Vodite blog sa savjetima i poslovnim iskustvima (također pazite na ključne riječi) i ostvarite suradnju s drugim blogerima.
Komunicirajte na društvenim mrežama – Iskoristite priliku za dvosmjernu komunikaciju s korisnicima vaših usluga.
Više detalja o svemu na stranici - Kako na web?