Mnoge horor priče iskusnijih vozača počinju kotačem čije vijke nisu dovoljno čvrsto stegnuli, no postoje i obrnuti slučajevi
Guma glavu čuva, stara je izreka koja zlata vrijedi kad ste za upravljačem automobila. No to pravilo još više vrijedi za kotač, koji mora biti stručno montiran.
Osobno mi se dogodilo da su me od vulkanizera htjeli 'otpustiti' bez balansiranja novih guma zato što je blizu bio kraj radnog vremena, a Rusu ‘Boosted’ Borisu na stazi Spa-Francorchamps otpao je cijeli kotač usred zavoja.
Sreća da se radi o relativno sporom zavoju u kojem je brzina njegovog MercedesaA45 AMG-a iznosila samo 80 kilometara na sat. Razlog? Nestručno, brzo i aljkavo te krivim alatom stegnuti vijci na kotačima, kao što Boris sam detaljno objašnjava u videu, u kojem je prikazana i situacija na stazi.
Pouka? Uvijek gledajte što radi majstor, a nemate li sami dovoljno znanja, povedite sa sobom kod vulkanizera i/ili mehaničara poznanika, prijatelja ili nekog od rodbine tko se razumije u osnovne stvari vezane uz automobile.