Restoran u Los Angelesu plaća posjetiteljima koji ostave pametne telefone osoblju na ulazu
Ne daje im, doduše, novac izravno, već im odobri pet posto popusta. U restoranu Eva na bulevaru Beverly na to su se odlučili da bi goste što manje toga ometalo dok jedu. Bitna im je domaća atmosfera, mir i prilika da se ljudi ponovno povežu.
Možda je sve skupa samo dobar marketinški trik. No kažu da je čak pola posjetitelja objeručke prihvatilo ponudu da ostave telefon osoblju na ulazu, a zauzvrat plate obrok i piće pet posto manje.
Posljednjih je godina, piše Los Angeles Times, tehnologija postala neizbježnom u američkim restoranima.
Zalogajnice su se pretvorile u mjesta u kojima caruju paparazzi za hranu (nije da ih i kod nas nema), koji nastoje dobiti savršen snimak dobro poslužene hrane. Drugi tvitaju o svakom zalogaju, a često se na Yelpu i Chowhoundu nađu oštre kritike.
Brojni restorani pokušavaju privući mlađu klijentelu u vrijeme krize pa su postali tolerantniji prema uštekanim i umreženim posjetiteljima. Neki su za prezentaciju ponude upogonili i iPadove, QR kodove...