Ovih će blagdana turisti moći obilaziti najzanimljivija zagrebačka adventska događanja uz pomoć pametnih telefona, otkriti do sada nepoznate povijesne adventske fotografije Zagreba i doživjeti blagdansku atmosferu grada putem kratkih videoradova
Turistička zajednica grada Zagreba je, u suradnji s agencijama Bruketa&Žinić OM i Brlog, osvježila svoju mobilnu aplikaciju Zagreb Be There novom rutom Advent Zagreb.
Riječ je o aplikaciji prvotno lansiranoj ovog ljeta, o kojoj smo već pisali, a koja posjetiteljima Zagreba predlaže različite tematske puteve za obilazak grada, uz neka manje uobičajena, ali ne i manje zanimljiva mjesta, te uz nagrade.
'Nova je aplikacija prvenstveno osmišljena za mlade turiste kojih u Zagrebu sve više ima i za vrijeme božićnih i novogodišnjih blagdana. Nova adventska ruta u aplikaciji pomoći će posjetiteljima u obilasku najzanimljivijih lokacija u centru grada i uživanju u predbožićnoj atmosferi Zagreba', kaže Nikola Žinić, kreativni direktor reklamne agencije Bruketa&Žinić OM i digitalne agencije Brlog.
U adventsku su rutu, između ostalog, uvršteni:
- tradicionalni božićni sajmovi
- Zrinjevac
- jazz na Cvjetnom
- klizalište na otvorenom, omeđeno Umjetničkim paviljonom i Glavnim kolodvorom
- Fuliranje pod Uspinjačom
- Artomat
- puštanje Kapuličinih lampiona u nebo
Ako se turisti putem svojih mobilnih telefona prijave, na većini lokacija, kao nagradu osvajaju šalicu Zagreb Be There.
Promotivna kampanja adventske rute na društvenim mrežama će turistima svakoga dana, poput adventskog kalendara, otkrivati posebno osmišljene blagdanske sadržaje.
Uz do sada nepoznate povijesne fotografije Zagreba u blagdanskom ugođaju iz arhiva Hrvatskog povijesnog muzeja i Etnografskog muzeja, bit će objavljivani originalni videoradovi s Vinea. 'Moći ćete vidjeti kako su se nekad u Zagrebu kupovale jelke ili kako je izgledala hokejska utakmica na Šalati pedesetih', rekao je Srđan Laterza iz agencije Brlog.
Aplikacija je dostupna na za Android i iOS. Moguće ju je preuzeti putem web odredišta betherezagreb.com ili putem QR koda na lecima koji se mogu pronaći na turističkim punktovima u Zagrebu.