LIMENI LJUBIMCI

Ova tri vozila su privukla pažnju prvog dana Detroit Auto Showa

14.01.2016 u 07:30

Bionic
Reading

Lexus možda nije planirao proizvoditi model LC 500, no zanimanje publike za koncept LF-LC je bilo 'iznimno pozitivno', riječima ovog proizvođača. Novi automobil je već prvog dana Detroit Auto Showa oduzimao dah posjetiteljima, posebno s ozbirom da je riječ o stvarnom vozilu kojeg će biti moguće kupiti. Pored njega se našlo još par automobila itekako vrijednih spomena

Mnogim ljubiteljima auto-moto svijeta, model LC 500 izgleda kao nešto što se dizajnom može uspoređivati s vrhunskim radovima iz svijeta super-automobila. Lexus u pripadajućem video uratku za promociju modela LC 500 koristi čak i riječi kritičara koji su smatrali da je inženjerski iz nekog razloga nemoguće izvesti vozilo na temelju koncepta LF-LC.

Jesu li im dokazali suprotno? Čini se da da, jer su preinake u odnosu na koncept uistinu minimalne, barem što se vanjštine tiče. Srce novog automobila će činiti V8 motor koji razvija više no solidnih 467KS, a Lexus ga želi pozicionirati kao konkurenciju Jaguarovom F-Typeu i Mercedes-Benzovom SL-u.


Kia je konceptom Telluride skočila u svijet luksuznih SUV plug-in hibridnih vozila sa sedam sjedišta smještenih u tri reda. Telluride je širi, duži i viši od modela Sorento, a što se točno očekuje od proizvodne verzije itekako se da za naslutiti.

Ovaj proizvođač je možda poznatiji po pristupačnim vozilima, no to nikako ne znači da apetiti s vremenom nisu narasli - stoga i ovakav ulazak na do sada neistraženi teren. 'Riječ je o estetskom izričaju branda Kia u vidu hrabrog, potpuno novog luksuznog SUV-a, s mnoštvom naprednih tehnologija.

Sva četiri kotača pogone 3,5-litreni V6 od 270KS te električni motor od 130KS.

Europljani možda nisu toliko upoznati s američkim brandom Buick, no to ne znači kako nisu imali što za predstaviti na matičnom tlu. No, s (za sada konceptnim) modelom Buick Avista, teško da bi i ljubitelji tog proizvođača mogli prepoznati 'čije' je točno vozilo u pitanju. Razlog neobičnom pomaku u dizajnu je korištenje modela Chevrolet Camaro za osnovu Aviste...

Stražnji pogon, 400KS, opak dizajn, sve ovo krasi koncept koji bi Buick i mogao proizvoditi ako se pokaže da za njega ima interesa. Stoga i izložba na sajmu automobila u Detroitu: