Na konferencijskom pozivu vezanom uz Facebookove poslovne rezultate mnoge investitore je zanimalo na koji način ova tvrtka namjerava iskoristiti Instagram i Messenger za ostvarivanje prihoda. Dok je za Instagram plan već neko vrijeme jasan, Messenger je nešto drugačijeg pristupa
Instagram je tako nedavno dobio bitnu nadogradnju, koja je aplikaciju otvorila za Facebookove alate za oglašavanje pa je tu stvar jasna. Messenger, s druge strane, broji sve više i više korisnika, a na koji način se stvari konkretno namjeravaju 'unovčiti' saznalo se tek ovih dana.
Ranije je Facebook htio pričekati milijardu korisnika na Messengeru prije nego bi ih pretvorio u izvor prihoda, a uz postojećih 700+ milijuna, stvar se bliži upravo tom cilju. Mark Zuckerberg je otkrio kako je plan s Messengerom i WhatsAppom na neki način sličan onome što su napravili oko Facebooka i Newsfeeda. Tvrtka je umjesto onog što su investitori i analitičari tražili još godinama ranije (mnoštvo oglasnih bannera) odlučila ići na bolje rješenje - osigurati što prirodniju interakciju korisnika na mreži s oglasnim materijalom.
Dugoročno gledano, plan je omogućiti korisnicima Messengera 'dobru organsku interakciju s poduzećima', a Zuckerberg je naglasio kako traže nešto više strpljenja oko cijele stvari kako bi ona bila izvedena na najbolji mogući način.