Brend cipela Hari Mari ima novu liniju japanki, nastalu u suradnji s proizvođačem rukavica za bejzbol Nokonom. Pogađate, nije riječ o običnim japankama već pametnim. No, imaju problem...
Nove japanke koje je brend Hari Mari tržištu ponudio u suradnji s japanskim proizvođačem rukavica za bejzbol Nokonom u sebi imaju poseban čip koji ih čini pametnim pripadnikom kategorije nosivog računalstva. Bar tako tvrde.
Čemu sumnja? Pa, znate li čemu služi spomenuti čip? Njegova jedina funkcija je dodavati kupce na popis ljudi kojima će iz Hari Marija stizati e-pošta s novim ponudama i kolekcijama. Japanke Hari Mari x Nokona, dakle, sadrže senzor koji ih povezuje s aplikacijom koju kupac treba preuzeti.
Kako koristi tehnologiju povezivanja na malim udaljenostima (near-field technology, NFC - istu onu koju koristite kako bi prenijeli podatke iz jednog smartfona u drugi ili uključili zvučnik kuckanjem), ne može vas baš pratiti ako odete predaleko. Dalje od deset centimetara, to jest. Umjesto toga, uparit će se s aplikacijom i obavijestiti vas kad su popusti i posebne ponude na snazi.
Kako japanke nisu naročito jeftine - prodaju ih po cijeni od 110 američkih dolara - nije nam jasno čime točno opravdaju tako visoku cijenu.
Dobro, treba reći kako je u pitanju proizvod koji je u fazi beta (ranog) testiranja, u kojoj u Hari Mariju žele prikupiti više podataka o svojim kupcima. Tko god pristane dati osobne podatke dobit će doživotnu (!) besplatnu dostavu proizvoda koje nudi Hari Mari i pravo prvokupa budućih izdanja.
Uz to, japanke ne prate vaše kretanje i možete se uvijek zahvaliti na suradnji tako što ćete obrisati njihovu aplikaciju s pametnog telefona. Ipak, sigurni smo kako ima i pametnijih načina kako bi se isti rezultat moglo postići.
No, kako je riječ o još razmjerno mladoj tvrtci (pet im je godina tek), stignu još savladati osnove digitalnog marketinga.
Više: Gizmodo