Nova dimenzija digitalne kupovine

Petrol GO: nova aplikacija s poboljšanim korisničkim iskustvom i mogućnošću narudžbe proizvoda unaprijed

11.04.2024 u 12:22

Bionic
Reading

Grupa Petrol predstavila je aplikaciju Petrol GO koja svojom jednostavnošću i funkcionalnostima, zamjenjuje i nadmašuje svoju prethodnicu - aplikaciju Na putu. Glavna inovacija ove aplikacije mogućnost je naručivanja hrane i ostalih proizvoda unaprijed, koje kupci mogu preuzeti na odabranom prodajnom mjestu. Korištenje aplikacije nije ograničeno isključivo na Hrvatsku; korisnici je mogu koristiti i u Sloveniji

U 21.stoljeću, dobu u kojem digitalizacija preuzima vodeću ulogu u poslovnom svijetu, Grupa Petrol iskoristila je njene prednosti za poboljšanje vlastite učinkovitosti, dostupnosti i konkurentnosti. Ključnu ulogu u digitalizaciji imaju aplikacije koje poboljšavaju korisničko iskustvo i jačaju lojalnost korisnika. Niko Knez, član Uprave Petrol d.o.o. Zagreb, odgovoran za područje prodaje krajnjim kupcima, ističe kako je plaćanje aplikacijom postalo iznimno popularno u Hrvatskoj, što potvrđuju i podaci o rastu transakcija. 'U Hrvatskoj smo prošle godine zabilježili 75.000 transakcija, što predstavlja izvanredan rast od 73 % u usporedbi s 2022. godinom. Aplikacija Petrol GO više je od samog alata za plaćanje; omogućuje nam da se prilagodimo potrebama naših kupaca i poboljšamo njihovo zadovoljstvo, dok istodobno optimiziramo naše poslovne procese.'

Nova aplikacija Petrol GO rezultat je temeljitog internog planiranja i osmišljena je zahvaljujući proučavanju i razumijevanju potreba Petrolovih kupaca. Donosi poboljšano korisničko iskustvo s novim funkcionalnostima i osvježenim izgledom. Aplikacija se u Hrvatskoj koristi od 2020., no lansiranjem Petrol GO, programeri su prvi put razvili funkciju „Naruči i preuzmi“, koja korisnicima omogućuje da hranu i proizvode naruče unaprijed te da ih preuzmu pri sljedećem posjetu najbližem prodajnom mjestu.

'Petrol GO je rezultat pažljivog planiranja. Aplikacija je osmišljena imajući na umu potrebe i očekivanja krajnjeg korisnika – kupca Petrola. Stvarajući Petrol GO nastojali smo u najvećoj mogućoj mjeri uvažiti želje korisnika i ponuditi im mogućnost dodatnih funkcionalnosti koje smo detektirali u njihovim porukama. Ujedno smo postavili izazov kako u budućnosti uključiti dodatne usluge u aplikaciju, a da pritom ne izgubimo jednostavnost korištenja i preglednost. Sve to kako bi kupnja na našim prodajnim mjestima bila još lakša i brža za korisnike', dodao je Knez.

Petrol GO – novo ime, imidž i korisničko iskustvo

Promjena imena u Petrol GO bio je promišljen potez Petrola. Namjera je bila aplikaciji nadjenuti međunarodno ime koje bi se moglo koristiti na svim tržištima na kojima Petrol posluje. Osim toga, preimenovanje je korisnicima olakšalo pronalaženje aplikacije na mobitelima i u mobilnim trgovinama. Prije toga, naziv aplikacije nije sadržavao ključnu riječ Petrol.

Ažuriran je i izgled ikone koja sada sadržava slovo P, prepoznatljiv simbol brenda Petrol koji jasno ukazuje na to da aplikacija ne služi samo za plaćanje goriva ili kave Na putu bez odlaska na blagajnu. Aplikacija, osim poboljšavanja postojeće, uvodi i nove funkcije poput jedinstvenog zaslona za unos sa središnjim gumbom „Skeniraj i plati“, što korisnicima omogućuje brzo plaćanje goriva i kave Na putu. Sada aplikacija automatski detektira uslugu koju korisnik želi platiti. Također, u aplikaciji Petrol GO korisnici mogu pratiti pogodnosti koje su stekli kupnjom na Petrolovim prodajnim mjestima.

Uskoro i nove funkcionalnosti aplikacije PETROL GO

Aplikacija Petrol GO objedinjuje sve prednosti svoje prethodnice Na putu i nadovezuje se na njih s poboljšanim korisničkim iskustvom. Zadržava intuitivnost i omogućuje uštedu vremena i novca za suvremenog potrošača. S ciljem pružanja najboljeg korisničkog iskustva, aplikacija će se kontinuirano nadograđivati novim funkcijama. 'Želimo ponuditi jednostavnu mobilnu aplikaciju koja će ujedno biti i prva ulazna točka koje će se kupci sjetiti kad s Petrolom žele poslovati digitalno – bilo da žele platiti gorivo iz udobnosti svojeg automobila, pronaći najbliže prodajno mjesto ili provjeriti pogodnosti koje imaju kao članovi Petrol kluba', naglasio je Niko Knez.

Vizija Petrol Grupe uključuje širenje uporabe aplikacije na preostala tržišta na kojima već posluje. Proširenjem funkcionalnosti, korisnici će moći koristiti aplikaciju neovisno o tržištu ili državi u kojoj se nalaze. Obećanje budućih nadogradnji i novih funkcionalnosti čini aplikaciju Petrol GO središtem energetske budućnosti, predanu pružanju kvalitetnih digitalnih rješenja koja nadilaze osnovne funkcije plaćanja i postaju neizostavni dio svakodnevnog života korisnika.

Za više informacija o funkcionalnosti aplikacije, posjetite petrol.hr/aplikacija-petrol-go.