ISTRAŽIVANJE

Pobjednici u navijanju na društvenim mrežama su - Španjolci!

25.05.2016 u 15:48

Bionic
Reading

Mastercardovo istraživanje 'Social Fanalytics Report' je pokazalo da Španjolci najviše podržavaju svoje momčadi putem društvenih mreža - gotovo četvrtina (24 posto) sudjeluje u raspravama četiri ili više puta tijekom gledanja nogometne utakmice na TV-u

Trećina britanskih nogometnih fanova piše na društvenim mrežama tijekom utakmice, u usporedbi s 84 posto navijača u Turskoj.

Istraživanje Social Fanalytics Report je potvrdilo kako interakcija s nogometnim idolima na društvenim mrežama pozitivno utječe na dojam nogometne igre kod većine navijača (69 posto), ponajviše u Turskoj (92 posto) i Španjolskoj (86 posto). S druge strane, tek 50 posto britanskih navijača smatra da bi nogometaši trebali biti aktivni na društvenim mrežama.

Facebook (sa 63 posto) je najpopularnija društvena mreža među zaljubljenicima u nogomet, ponajprije u dobnoj skupini 45-54. Popularnost Facebooka je najviša u Italiji (81 posto), Rumunjskoj (78 posto) i Portugalu (77 posto).

YouTube je druga najpopularnija društvena mreža i najpopularnija među ukrajinskim navijačima (32 posto). Španjolski (23 posto) i turski (27 posto) nogometni navijači su najaktivniji na Twitteru.


Kad je riječ o uporabi društvenih mreža, 64 posto navijača tvrdi da im je najvažnije informiranje o novostima iz svijeta nogometa, a postotak je najveći u dobnoj skupini 25-35. Uz to, čak će 71 posto turskih navijača putem društvenih mreža slaviti pobjedu, za razliku od tek 29 posto Britanaca.

Španjolski nogometni navijači pišu na društvenim mrežama u prosjeku dvaput tijekom utakmice, što je dvostruko više od europskog prosjeka. Ukrajinci su najpozitivniji navijači u Europi, a Turci i Britanci najkritičniji.

Talijanski (42 posto) i španjolski (47 posto) navijači preferiraju praćenje komentara uživo, dok fanovi u Rusiji, Rumunjskoj (63 posto) i Češkoj (61 posto) ponajviše koriste društvene mreže za razgovor s drugim zaljubljenicima u nogomet (68 posto)

Gotovo 70 posto nogometnih fanova izrazilo je želju za wi-fi pokrivenošću na svim stadionima. Ovdje predvode Talijani sa 79 posto i Portugalci sa 70 posto, dok su najmanje zainteresirani navijači u Njemačkoj s 39 posto.

Potražnja za beskontaktnim plaćanjima također raste diljem Europe s 31 posto zaljubljenika u nogomet koji priželjkuju uvođenje ove tehnologije na nogometnim stadionima. 54 posto navijača u Turskoj shvaća prednosti beskontaktnog plaćanja, dok oni u Rumunjskoj (54 posto) i Češkoj (44 posto) preferiraju uvođenje beskontaktnih ulaznica.

Istraživanje Social Fanalytics Report je za Mastercard proveo Mortar na pet tisuća iz 16 europskih zemalja: Ujedinjenog Kraljevstva, Njemačke, Španjolske, Francuske, nizozemske, Italije, Turske, Rusije, Švedske, Portugala, Grčke, Ukrajine, Rumunjske, Izraela, Češke i Poljske.