Nije prvi ženski odjevni predmet spojen s Twitterom, ali dosad nijedan nije bio toliko politički aktivan kao haljina koja prikazuje poruke o spolnoj ravnopravnosti, rasizmu i preskupim stanarinama
Agencija Deportivo razvila je s internetom povezanu haljinu kako bi mladima u Švedskoj pomogla da ih se bolje čuje tijekom Almedalena, velikog godišnjeg okupljanja političara, lobista, poznatih i slavnih osoba te PR-ovaca na otoku Gotlandu.
Haljinu s LED-icama izradili su u suradnji sa švedskom organizacijom mladih Crossing Boarders i brendom mobitela Comviq. Prije početka summita unovačili su 30 'veleposlanica' koje su nosile haljinu u javnosti nadajući se kako će uspjeti skrenuti pozornost na ono što ih brine.
Tijekom okupljanja, završenog prošlog vikenda, na haljini su se vrtjeli tvitovi s hashtagom #Twitterklänning (haljina Twitter), ukupno 454, kao i poruke poslane na besplatan broj.
Učinak je, čini se, bio bolji od očekivanog, piše CNET - prema anketi, 46 posto posjetitelja primijetilo je haljinu. Švedska ministrica za jednakost Maria Arnholm obvezala se pozabaviti problemom obveznog obrazovanja o ravnopravnosti spolova za učitelje u toj zemlji.
Pogledajte kako je napravljena: