Glovo, višekategorijska platforma koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, objavila je analizu ključnih trendova i rezultata za 2024. godinu, koja otkriva rast u svim poslovnim kategorijama i zanimljive navike korisnika, priopćili su iz tvrtke
Glovo je zabilježio značajan rast u svojim glavnim vertikalama. Kategorija hrane porasla je za 20 posto u odnosu na 2023. godinu, dok su narudžbe namirnica porasle za 14 posto. Trgovine su se također istaknule iznimnim rastom od 265 posto, pri čemu su kategorije poput igračaka (+157 posto) i cvijeća (+15 posto) među najbrže rastućima. Ponosni smo što 66 posto naših partnera čine mala i srednja poduzeća, čime Glovo aktivno doprinosi lokalnom gospodarstvu i podržava razvoj zajednica u Hrvatskoj.
Podaci za 2024. pokazuju da je petak i dalje najprometniji dan za dostavu, dok vikendi čine 30% ukupne prodaje proizvoda na tjednoj razini. Najaktivniji sat za narudžbe je 19:00, a 8. ožujka, na Međunarodni dan žena, zabilježen je najveći broj narudžbi u godini. Jedan od najzanimljivijih trenutaka dogodio se 16. travnja u 11:54, kada je u samo jednoj minuti dostavljeno čak 265 proizvoda.
Korisnici i partneri u Hrvatskoj postavili su, također, neke iznimne rekorde. Jedan Glovo dostavljač iz Osijeka isporučio je više od 15.000 narudžbi, što je najveći broj među svim dostavljačima u zemlji.
Najveća pojedinačna narudžba zabilježena je u Zagrebu, gdje je korisnik potrošio čak 1.000 eura u supermarketu. U Splitu, jedan korisnik postavio je rekord s 881 narudžbom tijekom godine, čime je postao najvjerniji korisnik ove popularne platforme.
U kategoriji hrane, hrvatski korisnici najviše naručuju američku, talijansku i azijsku kuhinju, dok su burgeri, pizza i wrapovi najpopularniji proizvodi. Što se tiče namirnica, najveći broj narudžbi dolazi iz Zagreba, Splita i Zadra, dok su stanovnici Dubrovnika najčešći kupci namirnica. Subota je najprometniji dan za dostavu namirnica, dok se 10% dnevnih narudžbi odvija upravo u 19:00 sati. Voda, banane i mlijeko najviše su konzumirani proizvodi u ovoj kategoriji.
Maloprodajne kategorije također su zabilježile rast, pri čemu kategorija igračaka bilježi povećanje od 157 posto, dok je prodaja cvijeća porasla za 15 posto Hrvatska se dodatno istaknula u Glovo Prime pretplatničkom modelu, zauzevši treće mjesto u regiji po broju korisnika koji su se pretplatili na ovaj program.