USKORO I IZ PAŠTETE

Poplava oglasa dolazi na Facebook

01.03.2012 u 11:44

Bionic
Reading

Oglasi će se na najvećoj svjetskoj društvenoj mreži uskoro početi pojavljivati u news feedu, na mobilnim uređajima... Vidjet ćete čak i kad se odlogirate

Tvrtka Marka Zuckerberga najavila je novu seriju oglašivačkih usluga, kojima će preplaviti svoje dosad od oglasa prilično čisto sučelje.

Iako se prilično trudio dodvoriti oglašivačima, Facebook je još uvijek anomalija u svijetu digitalnog oglašavanja. Nije nudio puno toga što je na drugim siteovima uobičajeno. Njegovi su aduti korisnički podaci i personalizacija.

Uz već poznate oglase na desnoj strani sitea, najavljeni su premijski oglasi, koji će se pojavljivati na različitim mjestima, s posebnim naglaskom na prikazu na mobilnim uređajima.

Facebook će do travnja preseliti sve fan stranice na Timeline, što će oglašivačima dati veće mogućnosti za brendiranje i promociju. Sve što će objaviti na tim stranicama - statusi, fotografije, video - moći će biti proslijeđeno i na korisničke stranice.

Bit će uveden i novi alat, Reach Generator, koji će omogućiti agresivnije fokusiranje na korisnike. Zadovolje li Facebookove kriterije - minimalni broj fanova (nije objavljeno kolik će biti) te redovno tjedno objavljivanje postova - za određenu će naknadu moći dosegnuti 75 posto svojih fanova i oglasima.

Time bi se Facebook mogao pretvoriti u najveću svjetsku mobilnu oglašivačku platformu.