Porsche je tijekom 2016. prodao preko 237.000 automobila te je time postavio novi vlastiti prodajni rekord
U 2015. godini, njemački brand je prodao 225.121 vozila, što je bio rekord u to vrijeme. U 2016. godini, međutim, ta brojka skočila je za 6 posto, na 237.778 vozila. Osim toga, svaka pojedina prodajna regija je ostvarila povećanje u odnosu na 2015.
Azija-Pacifik, Afrika i Bliski istok ostaju najveći kupci za Porsche, jer su uzeli 93.212 prodanih primjeraka, 6 posto više u odnosu na prethodnu godinu. Europska prodaja je skočila za 5 posto, na 78.975 primjeraka, dok je u SAD-u porasla za 5 posto, na 54.280 Porschea. Od svih regija Kina je imala najveći napredak s prodajom koja je 2015. bila 58.009, a 2016. prodano je 65.246 automobila ove tvrtke.
Među modelima branda, Macan je i dalje najpopularnije vozilo s 95.642 isporučenih u svijetu, 19 posto više nego u 2015. Na drugom mjestu Porsche asortimana je kultni 911 čija je prodaja porasla za 2 posto, na 32.409 primjeraka. Uz navedeno, još je i 12.848 primjeraka 718 Boxstera našlo svoj novi dom.
Potaknuti ovim podacima mišljenja smo kako nije nemoguće da prodaja u 2017. može biti čak i veća, pogotovo nakon druge generacije Panamere koja kreće u salone u SAD-u i Kini u narednim tjednima. Uspjeh Porschea uklapa se u sliku njegove matične korporacije, Volkswagen Grupe, koja je prošle godine također ostvarila rast prodaje.