Terenci i SUV-ovi zbog svoje veličine i mase uživaju povjerenje među kupcima kao sigurniji automobili. Ipak, ova teorija drži vodu samo prilikom frontalnog nalijetanja na manje i lakše vozilo
Masivne terence i SUV-ove naime mnogo je teže zaustaviti te, posebice zbog višeg težišta, njima izbjeći sudar, a da pritom ne završite na krovu.
Iz istog razloga Šveđani već godinama provode takozvani test izbjegavanja losa u kojem automobili pri 60 km/h trebaju biti sposobni naglo promijeniti smjer i vratiti se na prethodnu putanju, a da pritom vozač ne izgubi kontrolu.
Porscheov Macan Diesel možda i nije reagirao onoliko loše kao Jeep Grand Cherokee prije dvije godine, no svejedno je izašao izvan predviđene putanje, što bi u realnim uvjetima moglo rezultirati slijetanjem s ceste.
U Porscheu su Macanovo ponašanje opravdali sustavom Active Rollover Protection koji u situaciji kada automobil krene u preupravljanje ili mu prijeti prevrtanje na krov koči prednji vanjski kotač.
Što to znači, možete vidjeti u nastavku, a poprilično je sigurno da će u Porscheu morati rekalibrirati svoje elektronske dadilje kako bi Macan zadovoljio Teknikens Varldov ispit.