U promotivnom videu za svoj novi model fokusiran i na stazu 911 GT3 Porsche ističe sve pozitivne strane i povezuje ih s onim karakteristikama koje svi vole pripisivati Nijemcima
Stereotipi u svijetu automobila teško umiru, dijelom i zato što su osnovani na nekad točnim činjenicama, a dijelom i zato što je ljudima prirođeno razmišljati u kategorijama stereotipa, ekonomičnije je. Mnogi su od njih povezani s određenim karakteristikama zemlje i naroda koji proizvode i/ili dizajniraju određenu marku automobila, što je Porsche odlučio iskoristiti u svom spotu za novi 911 GT3.
Sve ono što ga čini takvim kakav je, kažu u Porscheu, dio je njemačke kulture, posebice Švabije, povijesne pokrajine koja se danas nalazi u saveznim pokrajinama Baden-Württemberg i Bavarskoj. Središnje mjesto je Flacht gdje se nalazi motorsport centar Porschea, a središnje teme su preciznost, predanost i konstantno usavršavanje svih detalja, baš kao kod svakog Porschea, pa tako i modela 911 GT3.